Avatar billede cyber666 Nybegynder
07. november 2009 - 10:18 Der er 1 løsning

Filer forsvinder

Jeg sider med en bærbar, hvor jeg havde et velfungerende Vista kørende.

Alt har fungeret på pcen, ind til for 14 dage siden.

Pludselig kan jeg ikke finde de filer jeg downloader, hverken hvis jeg downloader direkte på skrivebord ej heller hvis jeg downloader direkte til en mappe.

Samme problem oplever jeg når jeg henter filer fra mit fællesdrev, de bliver tydelige på skrivebordet når jeg henter dem, men når overførelsen er færdig forsvinder filerne.

Jeg er sat, er der en der kan hjælpe....
Avatar billede cyber666 Nybegynder
30. januar 2011 - 11:41 #1
hmm ingen svar