Avatar billede bombjack Nybegynder
14. juli 2001 - 18:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vis det samme på TV og VGA monitor.

Jeg har lige købt et Daytona Geforce2 MX 400 Tv-out
og har følgende problem, at jeg ikke kan se det samme skærmbillede på VGA monitoreb og TVét. Det eneste jeg kan er at vælge \"Extend my Windows desktop onto this monitor\"(Display proberties). Jeg bruger windows 98. Findes der software der kan løse mit problem, Har hentet de nyeste druver til grafikkortet. Håber der nogle der kan hjælpe mig.

MvH Bomb Jack :*)

Avatar billede kokken1 Nybegynder
14. juli 2001 - 19:19 #1
Du mener at du vil have to skærme med samme indhold?? I så fald skal du købe et nyt grafik kort mere for at kunne udvide skærmen til to skærme. Ellers er der kun tilbage at sige at du i din skærm instillinger kan vælge hvilken output kortet skal bruge, VGA eller TV. Du kan ikke bruge begge på samme tid, Bruger du TV\'et skal du tænde for det først få dit kort til at bruge TV, og søg så på TV\'et efter frekvensen fra dit kort eller brug TV\'ets line in indgang. Men ikke samtidigt, som sagt to skærme = 2 grafikkort

Håber at dette hjælper dig på vej!!!!
Avatar billede janmansilver Nybegynder
16. juli 2001 - 21:20 #2
kokken1 - Jeg har et Asus Geforce2 MX 400 Tv-out kort og den kan sagtens vise billedet på både pcskærm og fjernsynet på samme tid...

For at få det til at virke skulle jeg bruge noget der hedder TwinView. Måske findes der noget lignende til Daytona.
Avatar billede wismann Nybegynder
17. juli 2001 - 22:17 #3
Ja som janmansilver siger kan han godt med sit Asus g2, men det kan du ikke og kommer heller ikke til at kunne gøre det, med mindre at du køber et nyt grafikkort ( Den dyre model ASUS ) de billige modeller er ikke så gode til det med tv-out...

*Wismann*
Avatar billede rebus Nybegynder
19. juli 2001 - 00:41 #4
Du kan godt se begge dele. Det eneste du skal gøre er at lave en indstilling under egenskaber for skærmen, der kan du vælge om vil slukke PC-skærmen når du vil TV-out.
Avatar billede martens Guru
19. juli 2001 - 00:52 #5
Der findes software TYSK software, men det hele er HELDIGVIS på engelsk...

besøg http://www.tvtool.de der er understøttelse for MX !

mvh martens