Avatar billede har_problemer Nybegynder
29. oktober 2009 - 18:59 Der er 4 kommentarer

vitakey kan ikke finde min finger aftrykslæser

jeg har lige installeret windows 7 en custom installation fordi jeg havde lidt problemer og jeg har en finger aftrykslæser og jeg havde vitakey på før jeg installerede windows 7 men nu når jeg prøver at konfigurere vitakey kan den ikke finde min finger aftrykslæser ved ikke helt om det her er det rette sted men tror jeg
Avatar billede ptj_11 Forsker
31. oktober 2009 - 18:19 #1
Du skal sikre dig, at driveren til fingeraftrykslæser er installeret i den nye installation.
Dette kan du kontrollere ved at finde kontrolpanel/system/hardware/enhedshåndtering.
/ptj_11
Avatar billede har_problemer Nybegynder
05. november 2009 - 14:31 #2
Hej har afinstalleret driveren og installeret vitakey igen men det virker stadig ikke og jeg fjernede driveren til den inde i enhedshåndtering men virker som sagt ikke andre bud?
Avatar billede ptj_11 Forsker
05. november 2009 - 17:36 #3
Hvad siger producentens hjemmeside om kompabilitet mellem Windows 7 og din maskine?
Ligger der evt. en opdateret driver til din vitakey?
/ptj_11
Avatar billede har_problemer Nybegynder
06. november 2009 - 12:40 #4
ar været inde på deres hjemmeside der står intet om kompabilitet med windows 7 men på en tråd et elelr andet sted på nettet læste jeg at vitakey er kompatibel med windows 7 og ham der skrev brugte det på windows 7 og har prøvet at opdatere mange mange gange uden held