Avatar billede har_problemer Nybegynder
28. oktober 2009 - 10:07 Der er 2 kommentarer

Steam online mode på skolen?

Hej på min skole har vi fået internet som vi elever kan bruge men vi kan ikke komme online på steam fordi vi kun kan bruge internet browsere men er der egentlig en måde så vi kan enten få steam til at køre på internet browsere eller bruge det internet vi har fra browserne?
Avatar billede julemandenb Nybegynder
28. oktober 2009 - 10:29 #1
Tror jeg ikke du skal regne med. Steam er jo et spil.
Måske du kan bruge noget med proxy server eller noget. men er ikke sikker

//Mikkel
Avatar billede har_problemer Nybegynder
29. oktober 2009 - 10:27 #2
Steam er ikke et spil men et Trademark fra ValVe hvor man kan købe massere spil fra forskellige producenter men alligevel tror du ikke der er noget man kan gøre?