Avatar billede rbaap Nybegynder
26. oktober 2009 - 08:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ctrl key opfører sig mærkeligt både i WinXP og Win7

Hejsa..

Jeg har et lille problem med at når jeg trykker på min ctrl knap så hopper den tilbage til den sidst sete side, om det er så er i min browser eller i en mappe.. Nogle der har en idé om hvad der kan skyldes dette ? - Ved at være jævnt belastende at slås med :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2009 - 08:22 #1
har du renset den for nylig. der kan ligge mange krummer under sådan en.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2009 - 08:29 #2
Hvis ovenstående ikke hjælper, syntes jeg at en systemgendannelse er et forsøg værd.

En systemgandannelse fra før problemet opstod.

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/9f6d755a-74bb-4a7d-a625-d762dd8e79e51030.mspx

fra fejlsikret

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/323ef48f-7b93-4079-a48a-5c58eec904a11030.mspx
Avatar billede rbaap Nybegynder
26. oktober 2009 - 10:34 #3
Tvivler nu ret kraftigt på at krummer har noget med sagen at gøre... - For lige at uddybe hvad problemet er så folk ikke tror det har noget med krummer, koste eller flyvende tallerkener at gøre.:

Når jeg f.eks går ind på google og søger efter mælkebøtter, går ind på en tilfældig side om mælkebøtter og trykker på tilbage knappen for at havne på google igen, kan jeg trykke på "ctrl" knappen for at komme tilbage på siden om mælkebøtter. Det samme gør den med mine mapper i windows.

Ved ellers ikke lige hvordan jeg skal forklare det men hvis der er flere der er i tvivl skal jeg da gerne gøre forsøget igen.

Problemet har stået på hele tiden, fra jeg brugte windows xp til nu hvor jeg lige har installeret windows 7, men først nu jeg er blevet så godt og grundig træt af det, og ingenting har kunnet finde via. google at jeg spørger.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2009 - 11:46 #4
skidt og møg under tasterne har ikke noget med koste eller flyvende tallerkenr at gøre men bare noget der kan forekomme.

det kunne det måske have været.
m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2009 - 11:47 #5
hvad er det for et tastatur.

jeg bruger logitech 5000 og der installerer jeg setpoint som giver mere kontrol over tastatur. ????
Avatar billede rbaap Nybegynder
15. januar 2011 - 23:51 #6
Lukker og slukker!