Avatar billede animalc Nybegynder
24. oktober 2009 - 18:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny iphone - problemer med 3?

Hey

Jeg har været så uheldig at smadre mit iphone glas og overvejer derfor at købe en iphone uden abbonement , så jeg kan udskifte den med min nuværende (da reperationer alligevel er så helvedes dyre). Jeg har 3G som jeg oprettede for en måned siden, så jeg ville høre om det er muligt at bare smide simkortet i den nye.
Jeg har et abbonement ved 3 for en måned siden.
Avatar billede DavidRommedahl Nybegynder
24. oktober 2009 - 18:18 #1
Det er der umiddelbart ingen problemer ved, kun hvis din nye Iphone er låst til en specifik operatør. men hvis ikke passer din gamle simkort også til din nye Iphone, det gjorde det hos mig og der er ingen problemer med det:)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
15. november 2009 - 00:11 #2
ellers kan du ALTID betale små 150 kr. for at få din iphone låst op.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
15. november 2009 - 18:14 #3
Der er osse en 2. løsning som er gratis.
Avatar billede packey Nybegynder
27. januar 2010 - 21:44 #4
Vær opmærksom på at hvis din nye iphone er produceret efter uge 40 så kan den endnu ikke HELT unlockes, forstået på den måde, at den godt kan unlockes men så kan du bare ikke slukke for den eller lade den løbe tør for strøm. Hvis du gør det og tænder igen, skal den unlockes igen. Men det er jo heller ikke det store problem hvis man gør som pillpopper siger og vælger løsning nummer 2 ;o)
Avatar billede nfunlock Nybegynder
17. juli 2010 - 08:39 #5
jeg kan skifte glas+touch på 3G og 3Gs

Udskiftning af glas / touch på iPhone 3G: 550 kr
Udskiftning af glas / touch på iPhone 3GS: 600 kr

her til komme evt retur fragt som forsikret pakke 75 kr

bare send min en pm eller en mail til info@nfunlock.dk eller ring på til 27357048