Avatar billede 44nato44 Nybegynder
23. oktober 2009 - 15:14 Der er 1 kommentar

Tilfoej data til database og derefter laeste det

Hej

Jeg har tilfoejet noget til min db og derefter koere jeg en select, men min select henter ikke den ny opdatering.

Hvordan kan det vaere og kan jeg goere noget for at loese det ?

Kode :

Dim arrAssProj
vartest  = 0
arrAssProj = Split(varchkProjectAdd, ",")

if len(varchkProjectAdd) > 0 then

for i = 0 to ubound(arrAssProj)
SQLAssProj = "INSERT INTO tblTaskToolProRght (ProjectID, UserID) "
SQLAssProj = SQLAssProj & " VALUES ('" & arrAssProj(i)  & "','" & varUserName & "')"
conn.execute(SQLAssProj)
vartest = vartest + 1

next

end if

' Creating new Array to contain current list of projects in the tblTaskToolProRght

SQLNewUsersProject = "SELECT * FROM tblTaskToolProRght WHERE UserID = '" & RsAllUsers("UserName") & "'"
RsNewUsersProject.Open SQLNewUsersProject, DSNTA, 2
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
31. december 2009 - 13:50 #1
Du tilføjer et felt i din tabel, som hedder ID, og som er auto_increase

Og så kan du ..

SQLNewUsersProject = "SELECT * FROM tblTaskToolProRght WHERE UserID = '" & RsAllUsers("UserName") & "' order by ID desc"
RsNewUsersProject.Open SQLNewUsersProject, DSNTA, 2