Avatar billede snavepolle Nybegynder
13. juli 2001 - 23:56 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Mouse Click

Jeg kan finde mange måder hvorpå man kan deteckte om der bliver trykket på musen.

Men hvordan får man VB til at kreere et klik. Altså hvis (if) der sker en given event så (then) skal musen give et klik der hvor cursoren står.

Det er lidt kringlet at forklare, men I forstår nok hvad jeg mener.
Avatar billede tmceu Praktikant
14. juli 2001 - 00:00 #1
Det er jeg ret overbevist om at du ikke kan.

Du kan måske lave noget med at finde ud af om musen er over en eller anden control, textboks, knap m.v. og så køre noget kode afhængig af det.
Avatar billede terry Ekspert
14. juli 2001 - 09:27 #2
If \"der sker en given event\" Then

Avatar billede terry Ekspert
14. juli 2001 - 09:30 #3
\'If you know the \"given event\" then why get the mouse to click? just perform the mouse click event!

If \"der sker en given event\" Then
  Perform Mouse_click_event
End if

Avatar billede johs_j Novice
14. juli 2001 - 23:10 #4
Hvis du har en sub der ligner dette:

Sum Command1_Click()
    Kode
End sub

sub main()
\'Her kan du få VB til at genere et click
Call Command1_click
end sub
Avatar billede johs_j Novice
14. juli 2001 - 23:12 #5
I Sub Main() kan du selvfølgelig bruge If ...Then til at bestemme om den skal kalde Command1_Click