Avatar billede giendr Nybegynder
14. oktober 2009 - 09:02 Der er 1 kommentar

Menuknapper rykker ud til venstre og tekster falder udenfor rammen de står i

I nogle browsere er elementerne på vores hjemmeside ikke centreret. Menuknapper rykker sig helt ud til venstre og tekster falder udenfor rammen de står i.

Hvad gør man?

I "BYB #container_top " har jeg prøvet at udelade width: 1024px; men det gjorde ingen forskel

body {
    background: #666666;
    margin: 0; /* it's good practice to zero the margin and  padding of the body element to account for differing browser defaults */
    padding: 0;
    text-align: center; /* this centers the container in IE 5* browsers. The text is then set to the left aligned default in the #container selector */
    ImageAlign: Middle;
    color: #000000;
    background-color: #000000;
    font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
    font-size: 13px;
    font-weight: normal;

.BYB #container_top {
    width: 1024px;  /*this overrides the text-align: center on the body element. */
    background-color: #FFFFFF;
    background-image: url(Grafik/BYB_top_ny.jpg);
    background-repeat: no-repeat;
    height: 84px;
    margin-top: 20;
    margin-right: auto;
    margin-bottom: 0;
    margin-left: auto;
    text-align: right;
Avatar billede nissen2630 Novice
14. oktober 2009 - 09:25 #1
Er der en side hvor man kan se et eksempel på det.
Det ville hjælpe en hel del