Avatar billede straedet Nybegynder
28. september 2009 - 21:28 Der er 4 kommentarer

Plextor ekstern DVD-brænder PX-608CU virker ikke

Efter at have haft tilsluttet drevet til Asus EEE Pc 900 (Linux) i et forsøg på at installere Windows 7, kan jeg ikke få drevet til at fungere med andre (Windows-)computere, hvor det har virket før. Når jeg sætter det til, går drevet i gang med at læse, men går så lidt efter i stå.
Jeg kan heller ikke se det i Min computer. Det gør ingen forskel om Plextools er installeret eller ej.
Den har været tilsluttet med de mefølgende to usb-kabler i alle tilfælde, et til strøm og et til data.
Kan det være strømforsyningen fra EEEpc'en gennem usb, som har gjort noget?
Det er pokkers ærgerligt: Det er superlet at have med sig og har virket fint indtil nu.
Avatar billede straedet Nybegynder
29. september 2009 - 09:02 #1
Når jeg sætter den til EEE pc 900, kan den godt læse cd'er?
Avatar billede jonner40 Nybegynder
29. september 2009 - 09:51 #2
lyder da mystisk
virker dine porte stadig på windows komputeren ?
har du mange ting på (usb)?
Avatar billede straedet Nybegynder
29. september 2009 - 10:01 #3
Jeg har prøvet at sætte den til Windows-computeren igen. Så kunne den godt. Jeg blæste den lige igennem med luft. Så måske var det støv.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
29. september 2009 - 10:13 #4
så er alt jo fint igen :o)