Avatar billede gimle007 Praktikant
18. september 2009 - 12:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lave udtræk om til uppercase

Jeg har et udtræk fra en db der ser sådan ud:
<%=Replace(Left(Recordset1.Fields.Item("plotter").Value, 250) ,VbCrLf,"+")%>

Jeg skal have flettet UCASE altså uppercase ind i sammen med det andet... Det er desværre for lang tid siden jeg har moslet med asp, så jeg er helt blank.
Avatar billede hansdam Nybegynder
18. september 2009 - 12:46 #1
Du skal bare sætte UCase() omkring den string du skal have i uppercase.

Sådan:
<%=UCase(Replace(Left(Recordset1.Fields.Item("plotter").Value, 250) ,VbCrLf,"+"))%>
Avatar billede gimle007 Praktikant
18. september 2009 - 12:53 #2
Super tak for det..