Avatar billede kjeldaage Novice
15. september 2009 - 14:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne chat

Hej,

Jeg har en Medion Akoya MD 97470 med Vista Home Premium og nyeste udgave af MSN.

Nedenfor beskrevne fejl er dukket op i går - i forgårs gik alt vel.

Når jeg dobbeltklikker på en kontaktperson - eller højreklikker først og derefter "Send en chatbesked" - i Messenger, drøner vedkommendes navn bare ned i proceslinien og når jeg dernede klikker på den, ser det ud som om den lynhurtigt vender tilbage til Messenger-vinduet. Kan heller ikke få et chatvindue åbnet ved at klikke gendan eller maksimer.

Er her en, der har et tip til, hvordan jeg igen kan få et chatvindue frem- jeg har geninstalleret Messenger og jeg har genstartet - men det  er ikke løsningen….
Avatar billede nissen2630 Novice
15. september 2009 - 20:33 #1
Har du installeret SP2 til Vista ?

Afinstaller MSN igen og kør denne guide:
http://www.eksperten.dk/guide/1232

Den foretager en total oprydning på din computer.
Hvis det var et net til SP2 så installer den nu.

Prøv derefter at installere MSN igen og se om det ikke skulle virke.
Avatar billede kjeldaage Novice
16. september 2009 - 11:58 #2
Ja, jeg har SP2 til Vista og Vista er opdateret. Der er for meget i guiden, jeg ikke har mod på at gå i gang med, så jeg håber der findes en anden løsning. Jeg bruger dog CC-Cleaner, Reg-Cure og Advanced System Care regelmæssigt.
Avatar billede kjeldaage Novice
16. september 2009 - 15:28 #3
Jeg har løst problemet. Det var meget enkelt: Jeg har mit fladskærms-TV sluttet til computeren således at TV'et virker som en forlængelse på den ene side af computeren. Så chatvinduet forsvandt simpelthen over på TV'et - selvom TV'et f.eks slet ikke var tændt. Så nu er vinduet trukket tlbage til computeren igen og al fungerer som det skal !