Avatar billede johnnydamtoft Nybegynder
15. september 2009 - 08:49 Der er 4 kommentarer

Reklame på LCD-TV i butik?

Hej,

Jeg har forsøgt at søge på Google, vedr. dette emne men er ikke kommet frem til noget brugbart.

Her er min problemstilling.

Jeg har fået til opgave at opsætte et LCD-TV i en butik, hvor der skal vises reklamer for varer og evt. video klip.

Jeg har ser lign. løsninger hos et apotek, frisør og andre butikker, men jeg ved ikke hvilket software der skal bruges til dette.

Jeg har indkøbt følgende.
- PC til afvikling af software for denne løsning.
- 32" LCD-TV.

Nu mangler jeg blot at finde det prefekte program/software til at afvikle dette.

Nogle gode ideer???

--
Johnny
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
15. september 2009 - 10:34 #1
PowerPoint (I Office pakken) kunne være et forslag?
Avatar billede jonner40 Nybegynder
15. september 2009 - 15:49 #2
Videoredigerings program måske

og brænd cd så den genstarter selv eller sæt skærme til komputer og brug VLC player http://www.videolan.org/vlc/
15. september 2009 - 19:32 #3
Jeg vil også anbefale powerpoint, eller den gratis "Openoffice Impress".

Med et videoredigeringsprogram, vil du bruge tid på rendering og formater, og desuden skal du redigere i HD, eller i den opløsning der passer til den pågældende skærm, hvor Powerpoint eller impress, er meget mere fleksibelt i forhold til opløsning, og mindre recurcekrævende.
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
09. oktober 2009 - 09:41 #4
Fandt du en løsning?