Avatar billede narkohaj Novice
05. september 2009 - 09:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bredbånds hastighed gennem usb kabel ,lan kabel max hastighed

jeg læste engang at hvis du kører bredbånds internet gennem et usb kabel fra routeren ind i computeren kan du max opnå en hvis hastig hed ,jeg har bare glemt er det max 4mbit eller er det 8mbit. jeg skiftede ihvertfald til lan kabel hurtig igen da jeg havde 20 mbit.og faktisk ik havde udnyttet det i 3 mnd. tarveligt at det ikk fortæller om det hos internet udbyderen.
Avatar billede narkohaj Novice
05. september 2009 - 09:42 #1
jeg læste det vist nok på yousee ,men kan simpelthen ik finde oplysningen ,
Avatar billede narkohaj Novice
05. september 2009 - 12:15 #2
Scientifc Atlanta Webstar DPX 2203
Dette er YouSee's standardmodem fra februar 2006. Du kan tilslutte to computere direkte til modemmet, da modemmet har en USB-port og en netværksport (RJ45).
Du skal være opmærksom på, at hvis du tilslutter udstyr via USB-porten, understøtter denne tilslutning kun bredbånd op til 8 Mbit
Bemærk at ekstra computer kræver en ekstra ip-adresse, som du kan abonnere på hos YouSee.
Teknisk data
Fysisk størrelse (H-B-D): 25mm - 10mm - 15mm
Avatar billede narkohaj Novice
05. september 2009 - 12:15 #3
sådan