Avatar billede Slettet bruger
03. september 2009 - 16:22 Der er 2 kommentarer

Preview pdf uden at gemme

Hej

Jeg generere nogle pdf dokumenter med pdfSharp. Disse får jeg tilbage som et byte array. Jeg har så en metode hvor jeg gemmer disse til disken. Jeg vil gerne være i stand til at kunne preview en pdf UDEN at skulle gemme til en fil først, er det muligt på nogen måde?
Avatar billede bitmatic Nybegynder
03. september 2009 - 20:46 #1
Du kunne måske gemme den i en memorystream, og så previewe den derfra...
Avatar billede olmer Nybegynder
04. september 2009 - 14:38 #2
her er en lille stump kode der kan vise den i en aspx side. det kan være det kan hjælpe lidt til inspiration
byte[] buff = controlDoc.GetByDocumentID(idDok);

          if (buff != null)
          {
              //View Pdf
              Response.BufferOutput = true;
              Response.ContentType = "application/pdf";

              Response.AddHeader("content-disposition", "attachment;filename=Contract.pdf");
              Response.BinaryWrite(buff);

              Response.Flush();

              Response.End();
          }
          else
          {
              Response.Write("Dokument blev ikke fundet!");
          }

Ole