Avatar billede Hawkeyed Nybegynder
23. august 2009 - 22:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nyt batteri til Toshiba Satelite m70-144

Jeg kunne godt tænke mig et nyt batteri til min bærbar, en Toshiba Satelite m70-144.

Jeg kunne godt tænke mig et 9 eller 12 cellet batteri hvis det er muligt, men på Toshibas hjemmeside ser det ud til at man kun kan få et 6-cellet batteri til den.

http://nordic.computers.toshiba-europe.com/innovation/jsp/SUPPORTSECTION/discontinuedProductPage.do?PRODUCT_ID=109004&DISC_MODEL=1&LNG=19&service=ND&tab=1#1

Toshiba ved jo nok hvilke batterier der passer til deres bærbare, men jeg tænker aligevel, kan det virkelig passe? Jeg vil gerne dobbelt chekke det, men ...

Jeg har søgt lidt på et par hjemmesider, men der står næsten ingenting om de forskellige batterier.

Der er vel ikke tildfældigvis en expert i bærbar batterier til stede?

Eller nogen der kender en side hvor man rent faktisk kan se noget information om batterierne?

På forhånd tak

Rasmus Høg
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. august 2009 - 13:23 #1
Jeg har selv et 8800 mAh til min. Den stikker godt nok et par centimeret bagud af laptoppen, men kan sagtens være i bæretasken med batteriet monteret.

http://www.batteryupgrade.dk/shopBrowser.php?shopGroupId=34512279#/shopGroupId/79862233
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. august 2009 - 13:24 #2
Du finder den nederst på siden, og er kompatibel med  PA3465U-1BRS som er original batteriet.
Avatar billede Hawkeyed Nybegynder
24. august 2009 - 14:59 #3
Mange tak skal du have :) det var lige sådan en side jeg ledte efter.
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. august 2009 - 16:07 #4
Velbekomme :-)