Avatar billede jbc Nybegynder
12. maj 1999 - 00:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udregning på tid

Tak for hjælpen
Avatar billede cybles Nybegynder
12. maj 1999 - 14:34 #1
Dette må være et fake for at overføre point for en tjeneste, ellers må du uddybe dit spørgsmål lidt :-)))
Avatar billede jbc Nybegynder
12. maj 1999 - 14:36 #2
Hvordan kan jeg nu få overført nogle point, for nu har du spærret, eller kan rette person hente sine point alligevel???
Avatar billede badguy Nybegynder
12. maj 1999 - 15:02 #3
ja han skal bare tryklke svar i stedet for kommentar når han skriver
Avatar billede frankgrevil Praktikant
12. maj 1999 - 15:58 #4
Det må være mig!
Avatar billede thoeger Nybegynder
12. maj 1999 - 16:06 #5
hvad har i gang i hvad med lige at bruge dette kanone forum til noget fornuftigt!!!
Avatar billede valloeknud Nybegynder
12. maj 1999 - 17:20 #6
Forslag: Jeg er dog ikke sikker på at jeg har forstået dit spørgsmål korrekt??

At omsætte tider til absolutte værdier gøres på følgende måde:

Gå ind i den celle hvor du angiver tidspunkt, feks. ankom 7:30

Formater i " Formater, celler, tal, klokkeslet og fx. 22:15 og derefter OK.

Gå ned i den celle hvor den numeriske værdi skal optræde, og gør følgende:

="den celle du lige har formateret til klokkeslet divideret med 24."

( =cellen du lige har oprettet/24).
Formater i "formater, celler, tal, og angiv antal decimaler du ønsker i ruden "antal decimaler". Klik OK.

Da kan du benytte almindelige regneregler, men husk at angive tidspunkt med: 7:30 og ikke adskilt af komma.

Håber det lykkes

Knud