Avatar billede sirlundgaard Nybegynder
27. juli 2009 - 12:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

I debug mode og ikke

Hej Eksperter!

Jeg har noget kode jeg kører, hvor der blandt andet indgår følgende:
"
For i = Pos1Col To Pos1Col + numcol
    Cells(Pos1Row, i).Value = Cells(PT.TableRange2.Rows.Count, i).Value
    Next i
"
Denne løkke bliver udført hvis jeg debugger (røde prikker) men ikke hvis jeg ikke gør, hvorfor?

På Forhånd tak
Avatar billede sirlundgaard Nybegynder
27. juli 2009 - 13:05 #1
For fuldkommenhedens skyld:
- PT er en PivotTabel
- PT.TableRange2.Rows.Count giver nederste linie (sum) da PT har koordinat (1,1)
- Pos1Col, Pos1Row og numcol er koordinater for cellerne i destinationstabellen.

Løkken gør altså følgende:
Erstatter øverste række i destinationstabellen med sum-rækken i PT.
Avatar billede sirlundgaard Nybegynder
14. september 2010 - 14:02 #2
LUK