Avatar billede tobiha Nybegynder
23. juli 2009 - 15:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

oprette webusercontrol i et ajax updatepanel

Hej

I et ajax updatepanel forsøger jeg at oprette en webusercontrol alt efter hvad man har valgt i en dropdownliste.

Hvordan smider jeg denne webusercontrol ind i updatepanel og får den frem på skærmen?
Avatar billede tobiha Nybegynder
23. juli 2009 - 19:17 #1
det er selvfølgelig når jeg opdatere updatepanel jeg gerne vil have det bliver vist. Webusercontrolen skal laves i code-behind.
Avatar billede tobiha Nybegynder
24. juli 2009 - 09:50 #2
protected void ListTypeDropDownList_SelectedIndexChanged(object sender, EventArgs e)
    {
        if (ListTypeDropDownList.SelectedValue == "newTjeklist")
        {
            Label2.Text = DateTime.Now.ToLongTimeString();
            AddTjekListItem atli = new AddTjekListItem();
            PlaceHolder.Controls.Add(atli);
            UpdatePanel1.Update();
        }

Hvorfor virker det ikke? Hvis jeg sætter en Button ind i stedet virker det fint.
Avatar billede tobiha Nybegynder
24. juli 2009 - 09:54 #3
nevermind

AddTjekListItem atli = LoadControl("AddTjekListItem.ascx") as AddTjekListItem;
PlaceHolder.Controls.Add(atli);