Avatar billede saxtus Nybegynder
17. juli 2009 - 23:03 Der er 1 løsning

Informationer om valgt mail i outlook 2003/2007

Hej Eksperter

Jeg er ganske ny i VB.NET, og nu er jeg igang med at udfordre mig lidt. Har dog kodet en del VBS

Jeg skal ha lavet en funktion der kan vise følgende:
Når jeg har markeret en mail, og trykker på en knap i en værktøjslinie, skal den vise "overskrift" og "afsender" - muligvis også mere.

Jeg har fundet ud af at få den til at liste alle mails i indbakken, men når jeg vil ha den til det, kommer der en popup frem som siger at det muligvis er en virus der er ved at overtage Outlook.
Nogle hints til dette?
Avatar billede saxtus Nybegynder
08. oktober 2009 - 21:34 #1
Tiden går og nye projekter kommer til - så dette blev frasorteret.