Avatar billede tunak Nybegynder
14. juli 2009 - 20:25 Der er 7 kommentarer

Skærmen viser intet? haster

Hey herinde..
Står med et problem der virkelig er ved at pisse mig af.

Jeg har købt et nyt asus republic gamers 2 bundkort, en e8500 cpu, en raptor harddisk, 4 gb standard ram, en psu på 620w, og så havde jeg et geforce 8800 gts 640 mb grafikkort jeg satte i, men ingen af mine skærme reagere på at de er sat i pc'en.. derfor valgte jeg at købe et splinternyt inno3d geforce 285 gtx kort. men jeg får stadig samme problem, det burde squ da kunne lade sig gøre at få noget på skærmen når alt i maskinen kører som det skal??

- Simon L
Avatar billede grantun Praktikant
14. juli 2009 - 20:28 #1
Jeg har samme problem lige nu....
Avatar billede tunak Nybegynder
14. juli 2009 - 20:29 #2
skriv enedelig hvis du finder ud af noget
Avatar billede Tranex Nybegynder
14. juli 2009 - 20:38 #3
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2009 - 20:53 #4
"det burde squ da kunne lade sig gøre at få noget på skærmen når alt i maskinen kører som det skal??"
Problemet er nok, at det ikke kører som det skal
Avatar billede off-line Nybegynder
14. juli 2009 - 21:41 #5
Ja den logik er svær at modsige, så prøv med et andet ram mærke,
hvis du har muligheden.
15. juli 2009 - 06:48 #6
Den siger hver buh eller bøh ?
... mest mistanke til manglende/forkert tilsluttet PSU forbindelser ?
Avatar billede grantun Praktikant
28. juli 2009 - 11:04 #7
fandt du en løsning?