Avatar billede bibigo Nybegynder
12. juli 2009 - 07:00 Der er 9 kommentarer

Bundkort til bærbar...

Hejsa.
Er der nogen der ved hvor man kan købe bundkort Acer Aspire 3100.
Evt. brugt

Ha en god dag, Carsten.
Avatar billede Rosenkjaer Novice
12. juli 2009 - 11:28 #1
Hej,

Jeg kan nok godt finde et sted du kan købe dig et nyt bundkort, sikkert både nyt og brugt..

Men priserne ligger ofte gerne omkring de 2000 kr. eller derover.
Grunden til det dette er aat priserne ligger på 1800-2500 kr., og så skal de ofte sendes fra USA, og så er der momsen, som jeg ikke har helt styr på?

Hvis du vil have et nyt billigere, eller et brugt, så vil jeg foreslå dig at søge lidt på ebay og evt. qxl.

M.v.h. Johnny
Avatar billede Tranex Nybegynder
12. juli 2009 - 18:17 #2
Avatar billede bibigo Nybegynder
12. juli 2009 - 21:04 #3
Det er sådan at tastatur og USB porte ikke virker.Jeg har ingen chance for at gøre noget ved pc,en. Jeg har læst at det er samme chip der styrer disse 2 ting under opstart. Tastatur virker med Helgec's Incert CD. So thats why!!!
Avatar billede Tranex Nybegynder
13. juli 2009 - 12:13 #4
Hvor lang tid siden er det du har købt bærbaren ?
Avatar billede bibigo Nybegynder
13. juli 2009 - 22:06 #5
Ja, så er jeg hjemme igen, arbejde kommer altid ivejen.

Jeg mener den er 4 år gammel, men har stort ikke været brugt.
Den gik død efter jeg frakoblede en ipod fra den.
Har downloded en servicemanual og derfra kan jeg vudere at bundkortet er dødt.

Carsten
Avatar billede Tranex Nybegynder
13. juli 2009 - 22:18 #6
Du kan bruge den her side,acers egnen side. :)
http://www.acerspareparts.co.uk/
Avatar billede bibigo Nybegynder
13. juli 2009 - 22:19 #7
Hej igen.
Bør vel nok lige sige at jeg er lidt af en stædig rad.
Lavede en vaskemaskine på 1½ år. Flot ik'

Mekaniker til daglig.

Mvh
Avatar billede Tranex Nybegynder
13. juli 2009 - 22:26 #8
Altså hvis du ikke gide at lave den selv. Så kan du altid sende den til reparation hos en. Og sige at du tror det er motherboardet der er istykker.
Avatar billede bibigo Nybegynder
13. juli 2009 - 22:38 #9
Sagde jeg ikke jeg var stædig, håndklædet kommer ikke endnu:)