Avatar billede c3-rp Nybegynder
10. juni 2009 - 17:02 Der er 1 kommentar

Outputte javascript når .NET OnClick har eksekveret

Jeg løber ofte ind i et problem mht. dette og i dag er ingen undtagelse. Gør jeg noget forkert?

Jeg har en knap, der er nested i et UpdatePanel.
<asp:TextBox ID="txt" runat="server" ></asp:TextBox>
<asp:Button id="btn" runat="server" OnClick="btn_Click" />

protected void btnPlaceProxy_Click(object sender, EventArgs e) {
Page.ClientScript.RegisterClientScriptBlock(typeof(Default), "key", "alert('hep');");
}

(Jeg har ændret lidt på det viste).
Efter hvad jeg kan se, så kan jeg ikke registrere noget javascript, når _Click eventet bliver affyret. Det ser ud til at ske for sent. Hvad kan jeg gøre, for at give brugeren en besked?
Avatar billede hooh Nybegynder
11. juni 2009 - 12:29 #1
Jeg tror ikke man kan køre javascripten i en updatepanel.
Jeg tager muligvis fejl, men jeg tror at browseren læser javascripten når den loader en side og mener ikke at man kan tilføje efter at browseren har loadet siden ind..

Du kan evt. lave en "Errorbox"(label) hvor du kan skrive dine meddelelser

Men som sagt så er jeg ikke helt 100 på dette..