Avatar billede Ninjaen Nybegynder
28. maj 2009 - 10:26 Der er 2 kommentarer

Bliver smidt af internettet hele tiden!

Som overskriften siger, så bliver jeg smidt af mit internet konstant, men kun i få sekunder, og så logger den på igen. Dette fremkommer ved at msn logger af på og HELE tiden, hvilket er super irriterende.

Min stationære computer er forbundet med routeren via kabel. Det samme er min fars, som der åbenbart ikke er nogen problemer med...
Min bærbare derimod, er forbundet via trådløs, og der sker det samme.

Jeg har ikke virus - det er udelukket.
Desuden kan jeg ikke komme ind på de der router oplysninger, da jeg har glemt brugernavn og adgangskode, på trods af, at i manualen står der de burde være admin / admin.

Håber i kan hjælpe :/
Avatar billede arkil Nybegynder
30. maj 2009 - 11:47 #1
Det kunne være fordi der er  et  andet trådløs net der forstyrer.
Prøv og højreklik på ikon for netforbindelse > Vis trådløse netværk, der er tilgængelige > Er der andre en din og hvordan er signalstyrke?
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2009 - 15:50 #2
Prøv at reset dit modem, der bør være et lille hul hvor du kan stikke en kuglepen ind og trykke på en knap i ca. 30 sekunder. så kommer default password tilbage. Når du har fat i modemmet, kan du sikker ændre hvilken kanal (Frekvens) det trådløse køre på. På den måde kan du undgå støj fra andre kilder.