Avatar billede sorenmh Nybegynder
19. maj 2009 - 08:30 Der er 2 kommentarer

Danish PHP User Group

Jeg overvejer at starte en dansk PHP bruger gruppe.

Formålet med gruppen skulle være networking og vidensdeling danske PHP professionelle i mellem. Men hvis man bare har lyst til at mødes med andre PHP'ere og hygge lidt, er det da også en mulighed :-)

Jeg forestiller mig, at vi som start mødes en gang i kvartalet, hvor eventuelle nye teknologier indenfor PHP verdenen vil blive diskuteret.

Jeg har lavet en gruppe på LinkedIn svarende til overskriften.

Er der nogen der har interesse i at hjælpe med at få sådan en bruger gruppe stablet på benene, eller der generelt interesse for at deltage?
19. maj 2009 - 09:28 #1
Avatar billede lakridserne Nybegynder
19. maj 2009 - 09:44 #2
Jeg kunne godt tænke mig at hjælpe online, men har ikke mulighed for at deltage IRL.