Avatar billede claust Nybegynder
04. maj 2009 - 13:50 Der er 8 kommentarer

Programmør søges til www.vildmedgolf.dk - ASP/MySQL

Til www.vildmedgolf.dk søges en person der kan hjælpe med at programmere en ny sektion på plads asap, og såfremt man har lyst til at hænge på, hjælpe med fremtidige udvidelser af siden.

Siden er et fritidsprojekt, derfor kan jeg desværre ikke betale en kongeløn, men jeg er sikker på at vi finder ud af dét også.

Den nye sektion HASTER med at få i luften, så meld dig på banen asap hvis du er interesseret - opgaven er beskrevet og en af mine venner laver layoutet, så det er lige til at gå til...
Avatar billede djsteiner Nybegynder
06. maj 2009 - 15:46 #1
Hej jeg er lige blevet færdiguddannet webintegrator og ville der gerne hjælpe, men kan ikke gøre det helt gratis. Hvor finder jeg beskrivelse af hvad der skal laves hvad  mener du med "asap " ?

På uddannelsen ar vi lært  ASP/MySQL blandt andet.

Hvis du kan brugge dette til noget så kan du kontakte mig på min email dall47@hotmail.com
Avatar billede magic-mouse Novice
11. maj 2009 - 12:39 #2
nogen special årsag til at det ikke skal kodes i asp.net?
Hvor meget regner du med der skal laves.
Og .. definer haster.
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2009 - 15:55 #3
Hej.

Du skal være meget velkommen til at kontakte mig på leo@leol.dk, så kan vi aftale en god pris.
Avatar billede claust Nybegynder
15. juni 2009 - 14:27 #4
Mangler stadig en interesseret hjælper til projektet!
Avatar billede claust Nybegynder
02. august 2009 - 20:26 #5
Havde egentligt en aftale med én, der nu er hoppet fra, så jeg står IGEN og mangler hjælp til denne opgave.

Min hjemmeside er bygget over http://www.webwizguide.com/webwizforums/

...I ASP + MySQL versionen, så man skal kunne 'finde rundt' i denne lidt omfattende men meget strukturerede kode uden problemer.

Jeg er villig til at betale en god pris for hjælpen, og som sagt søger jeg også en mere permanent hjælper på sigt.
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2009 - 19:07 #6
Hej claust.

Du kan skrive en besked herinde på hjemmesiden til mig, og fortælle lidt mere om hvad du skal have lavet, hvad du har budgetteret med, etc.

Jeg kunne også være interesseret i et længerevarende samarbejde.

MVH
Michael
Avatar billede steent Nybegynder
03. september 2009 - 10:32 #7
Du er velkommen til at skrive til steen@megasystem.dk

Jeg har programmeret ASP siden '99 og mySQL er mig ikke helt fjernt (er dog mest vant til MSSQL)
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2010 - 22:17 #8
Vi er en del der har budt ind, uden nogen respons. Så synes efterhånden at du skulle lukke spørgsmålet.