Avatar billede frille Nybegynder
24. april 2009 - 19:19 Der er 2 kommentarer

Hvilket grafikkort?

Hej

Jeg er på jagt efter et mere frisk grafikkort!

Jeg har en 2.4GHZ CPU med en Geforce 4 Ti4200

Hvilken grafikkkort skal jeg investere i, når jeg gerne
vil have et nvidia og det skal selvfølgelig være væsentligt
hurtigere end mit gamle!!!

Kan jeg få nogle for under 400kr, gerne 300...?
Hvilket skal jeg vælge for at få mest ydelse???
Avatar billede Phillporre Nybegynder
24. april 2009 - 19:34 #1
Nu går jeg ud fra at din cpu er en af de ældre singlecore på samme alder som dit geforce 4. Hvis du skal udskifte det er du næten nød til at købe et brugt grafikkort, da de gamle AGP kort ikke bliver lavet mere.
Avatar billede CCodam Nybegynder
25. april 2009 - 02:00 #2
#1 Selvom AGP efterhånden har været ude af nyhederne en del tid, så bliver de altså stadig produceret...

#0 Du kan købe dig følgende graffikkort, som er klart bedre end dit GF4 TI4200...
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=479702

Jeg vil dog sige, at dit GFX ikke er din eneste flaskehals i det system, CPU/RAM er også forældede dele, og et helt nyt system ville pynte :)

Man kan få en til under 4000:
http://topdata.dk/product.asp?product=5867