Avatar billede millionairemike Nybegynder
17. april 2009 - 00:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Installere lyddriver op Toshiba Bærebar

Hej Experter

Jeg har lige fået formateret fra Vista, til Win Xp

Men jeg kan ikke få lyd på, selvom jeg har hentet driver fra Toshibas hjemmeside af

Har et billed fra enhedshåndtering

http://peecee.dk/upload/view/165366

Og der står kun pci Device som gult..

og kan ikke rigtig finde lydkortet der, mon det slet ikke er tilsluttet ?

Hvilket jo ville være mærkeligt når det er en bærebar

Håber i kan hjælpe
Avatar billede osigaard Nybegynder
17. april 2009 - 00:40 #1
Avatar billede CCodam Nybegynder
17. april 2009 - 00:49 #2
Hvad med din anden tråd? http://www.eksperten.dk/spm/871949

Kan du ikke oplyse hvilken model/modelnummer din bærbar er, og så evt tage et billede af hvilke enheder der inde under "Sound, Video and Game controllers"
Avatar billede millionairemike Nybegynder
17. april 2009 - 01:09 #3
#2

Hov sorry, Internet Explorer der ikke virker korrekt

Modelnummeret PSL33E -029026N6

er her billedet
http://peecee.dk/upload
Avatar billede osigaard Nybegynder
17. april 2009 - 01:10 #4
Udpak filen:  http://support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/sound-20080604150421.zip

I den udpakkede mappe Sound Driver findes filen Setup.exe og Readme.txt.
Readme.txt beskriver hvorledes du installerer driver til lydkort.

Uddrag af Readme.txt
Realtek Semiconductor Corp. High Definition Audio System Software Ver:R1.41
                        Installation and Setup

Driver Installation/Removal Procedure For Realtek High Definition Audio Codec:
=================================================================================

<<< For Win2000/WinXP/Winx64 (WDM driver) >>>

---------------------------------------
Setup Driver at first time:
---------------------------------------

Step 1. Before installing the Realtek HD Audio Drivers, Press the
        [Cancel] button if Windows detect the Multimedia Audio device.

Step 2. Insert the "Realtek HD Audio Drivers" CD into the CD-ROM
        drive and run the setup.exe program to finish the installation.

Step 3. Click on [Next/OK/Go] to continue the procedure. If the Windows popup
        "Digital Signature Not Found" message, press [Yes] to continue the
        installation.

Step 4. Finally, select to restart the system and press [Finish] to complete
        the installation.

        The system will reload the drivers and do some adjustments in the INF
        file if so required.

--------------------------
Update Driver:
--------------------------

Step 1. Follow Step 2,3,4 described in [Setup at first time] above to complete
        the procedure.
Avatar billede CCodam Nybegynder
17. april 2009 - 01:15 #5
#3 Du fik ikke færdiggjort linket :(
Avatar billede millionairemike Nybegynder
17. april 2009 - 01:21 #6
#5

Jeg er også lige i gang med den :)

#5

hmm mærkeligt, når jeg uploader får jeg det link ?? ved ikke hvorfor
Avatar billede millionairemike Nybegynder
17. april 2009 - 01:34 #7
Nårh osigaard

du løber med de 200 Point, mange tak

I syge, Heldigt der er jer gutter herinde :)

Kan stadig ikke finde ud af at give point ?
Avatar billede CCodam Nybegynder
17. april 2009 - 01:40 #8
#7 Haha, det eneste jeg kunne var åbenbart at tude over at jeg ikke fik mit screenshot, men så er det jo godt nogen af de andre havde løsningen lige ved hånden ;)

Osigaard kommer sikkert lige om lidt og ligger et svar i tråden, så skal du bare acceptere dette svar :)
Avatar billede osigaard Nybegynder
17. april 2009 - 01:45 #9
Svaret er så her.
:-)
Avatar billede osigaard Nybegynder
17. april 2009 - 01:46 #10
Svaret er så her.
:-)
Avatar billede millionairemike Nybegynder
17. april 2009 - 01:50 #11
#8

Hehe .. Man kan ikke vinde hver gang, men du gør et godt forsøg ;), var egentlig i gang med at finde ud af hvorfor peecee ikke gav det korrekte link, men blev for frustreret. :)

#10

her er de velfortjente 200 :)

Men jeg kommer sikkert igen med noget jeg ikke kan finde ud, så må vi jo se om i parate ;)