Avatar billede packey Nybegynder
14. april 2009 - 16:47 Der er 3 kommentarer

Sikkerhedsindstillingsproblem

Hej jeg har en server 2003 kørende med et netværk hvor der sidder 4 XP pro workstations på. En af brugerne har klaget over at når han i sin mail i outlook (Office 2003) modtager en mail med et link, kan han ikke trykke på linket uden at få en fejlmeddelelse der hedder:

"Handlingen kan ikke udføres pga. begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministrator"

Hvor i server 2003 åbner man for denne begrænsning.
Brugeren har administratorrettigheder så det skulle ikke være dér.

Hjælp
Avatar billede CCodam Nybegynder
14. april 2009 - 16:53 #1
Det er en IE registry fejl på den lokale computer...

Prøv at resette IE settings:
http://support.microsoft.com/kb/923737

Ellers så giv mig IE versionen han bruger, så skal jeg give dig en guide til hvilken registry key du skal ned og rode med :)
Avatar billede CCodam Nybegynder
17. april 2009 - 01:05 #2
#0 Fandt du ud af det? eller har du brug for yderligere hjælp?
Avatar billede packey Nybegynder
20. maj 2009 - 14:56 #3
Nej desværre virkede det resetting af IE ikke. Det er IE 7. Har forhørt mig lidt omkring, og fået at vide at det skulle være en sikkerhedsindstilling i Outlook 2003 som skal slås fra. Ved bare ikke hvor...nogen idéer?