Avatar billede pekj Nybegynder
09. april 2009 - 00:56 Der er 2 kommentarer

mp3 hyperlink starter ikke min media player, men i stedet en download

Når jeg klikker på et link til en .mp3 fil på nettet starter min Windows Media player ikke. I stedet starter der en download af filen. Er der nogen, der kan forklare hvorfor? Det er noget, der først er begyndt for noget tid siden.

Jeg bruger Vista Home Premium 64 bit og Internet Explorer og Windows Media Player nyeste version.
Avatar billede mchlbk Praktikant
28. april 2009 - 23:09 #1
Du åbner Internet Explorer.

Klik Funktioner->Internetindstillinger.

Vælg fanen Programmer. Klik på knappen Angiv Programmer.

Et nyt vindue åbnes. Klik "Knyt en filtype eller protokol til et program".

Scroll ned til .mp3 og klik på den. Klik så på knappen Rediger program og vælg Windows Media Player.

Voila.

;)
Avatar billede pekj Nybegynder
29. april 2009 - 21:46 #2
Tak for forslaget, men det har jeg allerede gjort, og det virker stadig ikke.

Måske bliver jeg nødt til at geninstallere browseren.