Avatar billede nightowl24 Nybegynder
08. april 2009 - 17:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

jQuery Impromptu og onsubmit event

Jeg har en formular, med en enkelt knap, som forårsager at noget bliver slettet. Inden dette sker vil jeg vise en "confirm" boks og jeg har fundet følgende jQuery plugin: Impromptu(http://trentrichardson.com/Impromptu/index.php), som virker ret smart. Jeg kan dog ikke få det til at virke med en onsubmit event. Her er min kode:

html:

<form action="action.php" method="post" onSubmit="return confirm();">
<input type="hidden" name="test" id="ID" value="12" />
<input type="submit" value="SLET" />
</form>

<form action="action.php" method="post" onSubmit="return confirm();">
<input type="hidden" name="test" id="ID" value="13" />
<input type="submit" value="SLET" />
</form>

osv.

jQuery:

function confirm() {
$.prompt('Er du sikker?', { buttons: { Ja:true, Nej:false } });
}

Problemet er at man kun ser confirm boksen i et sekund og så bliver formularen submitted, inden man får mulighed for at trykke på en knap.

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede olebole Juniormester
09. april 2009 - 00:33 #1
<ole>

Det er fordi, det er en 'faked' confirm box - og sådan én er jo ikke modal. Enten må du skrive en anden plugin eller bruge en alm. confirm

/mvh
</bole>
Avatar billede nightowl24 Nybegynder
14. april 2009 - 09:41 #2
Hej

Undskyld ventetiden, jeg vælger en alm. confirm box. Skriv du bare et svar
Avatar billede olebole Juniormester
14. april 2009 - 09:53 #3
- og det kommer her  =)
Avatar billede olebole Juniormester
14. april 2009 - 10:24 #4
Tak for points  =)