Avatar billede nicolai16 Nybegynder
05. juli 2001 - 18:45 Der er 7 kommentarer

Driver til Samsung Yepp E-64

Jeg har haft problemer med min Mp3-afspiller lige siden jeg købte den... Problemet opstår, når jeg gerne vil putte mp3\'ere ind på den. Computeren kan simpelthen ikke finde den! Efter flere timers forsøg (!!!) er jeg nu kommet på det, at det måske kan være driveren? Eller er det selve datakablet? For det er ikke porten, da computeren er helt ny...
Håber, I kan hjælpe :)
Avatar billede bbs Nybegynder
05. juli 2001 - 19:12 #1
Du kan prøve at kigge lidt på www.Tweakup.dk
Avatar billede makse Nybegynder
05. juli 2001 - 19:18 #2
Avatar billede nicolai16 Nybegynder
05. juli 2001 - 23:44 #3
Den kan stadig ikke finde Mp3-afspilleren... Hvad kan være problemet? Jeg har lige installeret PhotoYepp, men det virker stadig ikke.
Avatar billede makse Nybegynder
06. juli 2001 - 00:04 #4
Kører den over parallel porten? Hvis den gør, har du så prøvet at ændre indstillingerne i bios for parallel porten?
Avatar billede nicolai16 Nybegynder
06. juli 2001 - 12:21 #5
Hvad er parallel porten? Den er på printer-porten. Hvordan ændre man indstillingerne i bios?
Avatar billede makse Nybegynder
06. juli 2001 - 12:41 #6
Parallel porten=Printer porten (LPT)
For at komme ind i bios skal du, når du tænder computeren, trykke på Delete.
I bios, skal du så finde et punkt der hedder noget med Parallel Port Mode. Det er den der evt. skal ændres.
Avatar billede nicolai16 Nybegynder
06. juli 2001 - 13:12 #7
Den virker stadig ikke. Kan det være kablet så...?
Når jeg starter computeren og har sat kablet i til computeren og afspilleren, starter den (afspilleren) Det må altså betyde at der er \"connection\"