Avatar billede [tpl]foxy Nybegynder
26. marts 2009 - 07:41 Der er 3 kommentarer

Meget simpel wysiwyg med load af typografier fra css-fil via pulldown-menu søges

Hej eksperter,

Som titlen antyder, så søger jeg en meget simpel wysiwyg editor der kan loade typografier fra en css-fil, og lægge dem på tekst eksempelvis via en pulldown-menu.

Dette kan både foregå via js, php og html. Det meste har interesse :-) dog er selv tinymce for avanceret, da den indeholder langt flere funktioner end der skal bruges.
Avatar billede keysersoze Guru
26. marts 2009 - 07:59 #1
fckeditor.net vil også være en mulighed - men da det du søger generelt set er en avanceret ting bliver det svært at finde noget super super simpelt og fckeditor kræver også lidt. Den har, ligesom tinymce, for mange muligheder men kan (formentlig ligesom tinymcs) konfigureres til kun at indeholde det ønskede.
Avatar billede keysersoze Guru
09. april 2009 - 00:34 #2
her et svar hvis input kunne bruges.
Avatar billede keysersoze Guru
06. juni 2009 - 09:44 #3
lukketid?