Avatar billede doccod Nybegynder
10. marts 2009 - 08:32 Der er 2 kommentarer

Integrering af købt livechat på hjemmeside.

Jeg mangler en der kan integrerer et indkøbt webbaseret livechat modul til kunde service på min side. Har købt modulet hvor alt beskrives på min account side. Man skal vist bare kopiere koden ind på min webside. Men jeg har ikke forstand på det. Er der nogle der kan hjælpe? Vil selvfølgelig gerne betale noget udover point. Men først er det vigtigt for mig at finde en der er sikker på kan lave det. Skal jo give adgang til mit webmodul samt website.

Hjemmesiden er: www.autoimage.dk

Webmodulet er dette: http://solutions.liveperson.com/sb/sb_chat.asp
Avatar billede apocs Nybegynder
12. marts 2009 - 12:19 #1
Send en mail til rene.soerensen (@) gmail.com - så skal jeg gerne tage et kig på opgaven :)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
19. oktober 2010 - 14:57 #2
Jeg kan anbefale www.helpbox.dk som er rigtig nem at implementere og endda ikke virker via en popup, men i stedet vises i den eksisterende webløsning