Avatar billede brinck10 Nybegynder
07. marts 2009 - 18:03 Der er 1 løsning

Problemer med Scope [AS3]

Hej Eksperter.

Jeg sidder og roder med noget AS3, og jeg er kørt fast i noget kode, da jeg ikke ved hvordan jeg skal referrere til Stage.

Jeg har en MainClass, hvorfra jeg kan kalde Stage. I MainClass'en kalder jeg en anden class kaldet SubClass. Inde i SubClass kalder jeg så ThirdClass, og i ThirdClass skulle jeg gerne kunne referrere til Stage, for at aligne stage til f.eks. top, og for at få width og height.

Hvordan gør jeg?

Lidt mere overskueligt:
[code]
MainClass extends Sprite{
    var class=new SubClass;
}

SubClass{
    var class=new ThirdClass;
}

ThirdClass{
    var myStage=??//Her inde skal jeg kunne referrere til stage - hvordan?
}
[/code]

På forhånd mange tak..

Frederik
Avatar billede brinck10 Nybegynder
18. august 2010 - 16:24 #1
Lukket