Avatar billede cyberlalle Nybegynder
17. december 1999 - 17:28 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Knap til fatalerror.dk

Hvis der stadig er nogen er jer geniale grafikere der vil hjælpe mig så har jeg en opgave for jer:

Jeg skal bruge noget grafik.. nærmere knapper til fatalerror.dk før jeg kan færdiggøre den... hvis du går ind på fatalerror.dk skal knappen passe til den grønne baggrundsfarve og måske logoet på siden... på den test knap i laver skal der bare stå Login og ellers skal jeg bare have pds filen til videre udvikling og ændring af tekst...!

Hvis der er nogen der vil hjælpe mig med det vil jeg blive meget glad og "måske" vil jeres navn komme til at stå på fatalerror.dk hvis der er nogen der syntes ære er "for sejt"

Lasse Mikkelsen
Webmaster
Avatar billede bitnissen Nybegynder
17. december 1999 - 23:52 #1
tag et kig på www.2cows.dk/FElogo.jpg

der er i hvert fald et forslag i stil med logoet

ved ikke om farvekoden passer 100% til logoet + baggrunden, men det er et spørgsmål om små farvejusteringer kun...
Avatar billede bitnissen Nybegynder
18. december 1999 - 22:31 #2
beklager, serveren er nede ligenu...
prøv igen løbende til den kører igen
Avatar billede 8ball Nybegynder
19. december 1999 - 06:00 #3
Mangler der stadig knapper til fatalerror.dk, eller...?
Avatar billede bitnissen Nybegynder
19. december 1999 - 23:14 #4
cyberlalle... kan du ikke tilkendegive din email-adresse så sender jeg det til dig i stedet for.  Det er lettere end at vente på 2cows's wiktor-server virker igen

send evt din emailadresse til nielsen@bitnisse.dk

takker
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
20. december 1999 - 09:27 #5
>> bitnissen: Det du har lavet er ikke en knap men et logo der ikke er ret kønt, det opgaven stod på var at lave en knap i størelse med standard windowss knapper bare mere runde og i samme farve stil som på fatalerror.dk

>> 8ball: Du må meget gerne prøve at lave en knap til mig hvis du har tid !
Avatar billede bitnissen Nybegynder
20. december 1999 - 20:20 #6
cyberlalle>> oh undskyld jeg kaldte det for et logo... -men det kan da fint bruge som knap -om du så vil ha' bevel på for at kalde det en knap eller ikke

Du skrev intet om størrelsen, men det er da den mindste sag at ændre på størrelser!

Btw hvad kalder du for en windows-standard-knap ?
Om den er grim er så en helt tredje ting, men den passer da til logoet

mvh Bitnissen
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
21. december 1999 - 14:03 #7
>> bitnissen: En standard knap er fx Accepter eller afvis knapperne her på Eksperten.dk... ja og for den sags skyld også Udfør !

Lasse Mikkelsen
Avatar billede bitnissen Nybegynder
30. december 1999 - 22:57 #8
btw du siger det ikke er ret kønt, men det er lavet lige som logoet... så måske det er det der er grimt ?

anyway lav dit lort selv hvis du skal rakke ned på noget der er lavet ud fra det du selv skrev til at starte med - hvor der IKKE stod noget om størrelser!
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
03. januar 2000 - 09:30 #9
Jeg vil bare sige at mit logo er meget mere gennemført og har perfekte former og kanter... du ser ikke ud til at være erfaren af nogen art men nermere en lille grim nybegynder der ikke fatter noget om Photo Shop ! Så fis hjem hvor du høre hjemme og gak lidt pik... ja hvis du kan !
Avatar billede lafemme Nybegynder
06. januar 2000 - 08:55 #10
Hold da kæft en børnehave!!!!!!!
Men på den anden side...I er jo kun mænd!
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
06. januar 2000 - 09:20 #11
Du klapper bare i "lafemme" !
Avatar billede 0cyber_sylle Nybegynder
12. januar 2000 - 13:52 #12
Lasse Bang Mikkelsen
Tænkte Jeg Ikke Nok At Du Ville Rode Dig Ud I Problemer..... Du skal også svine alt og alle til ik' Skal vi fortælle dem om hvad du havde gang i med CyberImage?
Kort sagt lav ikke noget til Cyberlalle Han er jordens største svin
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
12. januar 2000 - 14:10 #13
Hvis det er sådan vi handler her i firmaet så står der hævn på tavlen... ja man ved aldig om man står i problemmer op til halsen næste dag man vågner... men kort sagt...  du skulle ha' tænkt dig om før du sagde det til mig ! Død over "Sylvester Lykke Espersen"
Avatar billede 0cyber_sylle Nybegynder
12. januar 2000 - 15:52 #14
Ja Ja JERK
Avatar billede bitnissen Nybegynder
24. april 2000 - 05:23 #15
cyberlalle, du ved jo ikke hvad kvalitet er. well du kalder mig for en amatør eller noget der ligner.. til photoshop altså...  well kald mig hvad du vil, jeg kender mine evner =)
(btw det hedder Photoshop, ikke Photo Shop)

Men en anden ting er det med at lave ting gennemførte - ok jeg giver mig, jeg bruger ikke time efter time efter time på at lave knapper til en jeg ikke kender, beklager. Jeg vil gerne lave noget, men eftersom du jo selv lavede dit logo, kunne du jo selv rette detaljer til ikke ? -Det er slavearbejde som der ikke er nogen grund til at jeg skal sidde med. Det drejer sig om at lave noget brugbart, ikke om at gå i detaljer.

Og der er jo ingen grund til at blive personlig eller at hidse sig totalt op over ingenting cl ?

Men som du vil, når du rakker totalt ned på folk, der trods alt til at starte med gik ind for at hjælpr dig lidt..

Men anyways.. nu ved folk jo hvad man får som tak, så du får sikkert rigeligt med hjælp herinde fremover, tror du ikke ? =)

PS. knappen ér væk ;)

mvh
Anders Nielsen
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
24. april 2000 - 10:40 #16
Jeg gider ikke diskutere med amatører !

Jeg har selv fået lavet en knap til mit site og har ikke brug for din hjælp !!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. november 2000 - 14:32 #17
bitnissen >> hey kan du ik være sød at vise os logoet?

se også http://www.eksperten.dk/spm/9409
Avatar billede nexus-6 Nybegynder
30. maj 2002 - 20:49 #18
hahahaha....

http://www.eksperten.dk/spm/9409 lig MEGA griner.