Avatar billede kuncho Nybegynder
21. februar 2009 - 17:08 Der er 3 kommentarer

Ny computer..

Jeg skal bruge en ny computer og har fundet denne her fra Midtdata..

http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?goto=computere/GAMERE&mainfunc=link

Er den fin til prisen og har i nogle erfaringer med Midtdata.?

Spiller bla. Red Alert og og diverse andre strategi spil..
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2009 - 21:56 #1
Det link du smed var til en produktside, så det var ikke helt nemt at finde ud af hvilken en du mente.
Generelt har jeg rimeligt gode arfaringer med midtdate, men har kun købt enkelte komponenter fra dem.
Avatar billede kuncho Nybegynder
22. februar 2009 - 17:09 #2
Hov..

Det er den til 4499,-

computer Home 2049 Intel Core 2 duo E4700 VHP

Øverst i højre hjørne..!!
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2010 - 19:56 #3
Kan her lukkes?