Avatar billede dsjk Novice
19. februar 2009 - 21:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netgear switch, kan ikke komme på nettet

Hej,

Jeg har nogle problemer med mit interne internet så derfor vil jeg forsøge at fjerne min Sofa@Office router og komme på nettet uden den.

Jeg har adsl og hvis jeg kobler stikket direkte i min pc kommer jeg på nettet.

Jeg har så en Netgear Prosafe 8 port switch, men jeg ville tro kunne gøre at jeg kunne koble flere computere på nettet.
Men når jar tager kablet fra min adsl i den og prøver at forny min ip adresse på min pc kan den ikke, og jeg kan ikke komme på nettet.

Nogen der kan hjælpe?

Pft.
Avatar billede dsjk Novice
19. februar 2009 - 21:47 #1
btw. modellen er FS108
Avatar billede dsjk Novice
20. februar 2009 - 20:31 #2
lukkes