Avatar billede sniffy-dog Nybegynder
18. februar 2009 - 18:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Beskadigt Word doc.

Hej...

jeg har en .doc fra office 2007 som er blevet beskadiget..
Aner ikke hvordan.
Nogen der kan hjælpe?  har prøvet en del forskellige ting nu. har lidt opgivet..

Hilsen Thomas
Avatar billede 2970ernesto Nybegynder
18. februar 2009 - 18:35 #1
bare download den der word recovery program :D

http://damaged-doc.software.informer.com/
Avatar billede sniffy-dog Nybegynder
18. februar 2009 - 18:53 #2
hmm er ikke nogen af de programmer der virker
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. februar 2009 - 19:01 #3
Der er ofte ikke meget at gøre når word filer dør. Dette skyldes at word formatet er relativt kompliceret af et tekst format at være.

Du kan prøve følgende.

Lav et par kopier af filen og arbejdt med dem.

- start med at prøve at åbne dokumentet med en ældre version af word, nogle gange kan du redde teksten uden formattering

- prøv herefter det samme med wordpad og virker det ikke så prøv med notepad.

Hvis du får åbnet dokumentet, er det vigtigt at ku kun kopiere selve teksten. Jeg gør normalt det at jeg ikke kopiere første og sidste bogstav med da det sikre at sideformateringen ikke kommer med.
Avatar billede sniffy-dog Nybegynder
18. februar 2009 - 19:08 #4
hmm har prøvet det med notepad og det.. fungere ik..
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. februar 2009 - 19:11 #5
Så er der desværre stor risiko for at den er helt død. Notepad er det mest basale program program og det der oftest virker når de andre giver op
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2009 - 19:14 #6
Er det et dokument der ikke må ses af andre eller kan det evt zippes og sendes med mail
Avatar billede sniffy-dog Nybegynder
18. februar 2009 - 19:15 #7
hmm .. træls..
er det noget du vil prøve at kigge på  ? hvis jeg sender det til dig..

msn: crash_crash@msn.com
Avatar billede sniffy-dog Nybegynder
18. februar 2009 - 19:16 #8
nej da.. sender det heller end gerne.
fylder små 26 kb. er en fra min klasse kokkeeksamens opgave.. :S
Avatar billede sniffy-dog Nybegynder
18. februar 2009 - 19:21 #9
Add min på msn, eller stik mig en mail så sender jeg det... :)
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2009 - 19:24 #10
mail@helgec.dk
Avatar billede sniffy-dog Nybegynder
18. februar 2009 - 19:28 #11
så sku det være sendt.. :)