Avatar billede kloge-aage007 Nybegynder
11. februar 2009 - 10:19 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Regler og beskeder

2003:
Når jeg har oprettet en regel og svare ja til at køre reglen nu, så flytter den ikke de berørte mails. Hvis jeg så laver den samme regel igen (1) så flytter den de berørte mails. Men hvorfor skal der laves 2 regler, som omhandler det samme regelsæt, og hvorfor virker visse regler kun i en begrænset periode, hvorefter reglen igen undlader at flytte de respektive mails?
Avatar billede SRT10RAM Nybegynder
11. februar 2009 - 10:23 #1
Fejl i programmet
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
11. februar 2009 - 10:31 #2
SRT10RAM <- du svarer konsekvent på kloge-aage007 spørgsmål. Det ligner en overtrædelse af Ekspertens regler om dobbeltbrugere.

Ser også: http://www.eksperten.dk/spm/863393

Fortsætter det vil din konto blive suspenderet.
Avatar billede mugs Novice
11. februar 2009 - 10:45 #3
Lars > Det er helt fint med sådanne indlæg med henvisning til reglerne, men så skal  jeg vil også have een, da jeg har svaret på spørgsmpl fra samme bruger. Det ser lidt mystidk ud med nemme spørgsmål til max. point. Men inden man giver sådanne henstillinger, vil jeg pointere, at jeg ikke kan finde disse regler her på sitet.

Jeg kender reglerne rimelig godt, men jeg kan ikke finde dem i det nye design!
Avatar billede keysersoze Guru
11. februar 2009 - 10:50 #4
brugerne fortsætter - slet dem venligst med det samme.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
11. februar 2009 - 10:56 #5
Der er nu lukket for SRT10RAM's adgang til sitet. Og nej mugs du har vist svaret i god tro, så ingen kommer efter dig :-)
Avatar billede keysersoze Guru
11. februar 2009 - 11:06 #6
ah - kom nu, bare en lille bitte straf :oD
Avatar billede mugs Novice
11. februar 2009 - 11:23 #7
soze dog > hvad har jeg gjort dig? Solen skinner, ½ arbejdsuge er næsten i hus, og jeg går hjem nu. Vis nu lidt positiv ånd ovefor en ældre herre ;o)
Avatar billede keysersoze Guru
11. februar 2009 - 11:33 #8
skal der nødvendigvis være en grund ;)
Avatar billede am2oft Praktikant
11. februar 2009 - 11:52 #9
Hej

Har selv opserveret det samme, løsningen er at oprette reglen hvorefter man aktiverer "kør regler nu" flueben i reglen og sig "kør nu" husk at trykke på anvend.

Mvh.

Am2oft
Avatar billede vejmand Juniormester
11. februar 2009 - 12:58 #10
mugs >> Reglerne ligger her: http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Avatar billede mugs Novice
11. februar 2009 - 16:03 #11
vejmand > OK detr ser jeg. Men jeg synes de er godt gemt. Det burde være let tilgængelige informationer fra et hvilket som helst sted på E.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
11. februar 2009 - 20:19 #12
Regler / hjælp kommer op som et link under søgefeltet. Sammen med muligheden for søgning i kategorier. Satser på at det er klar i morgen.

(forkert kategori, men nu spurgte I :-) )
Avatar billede mugs Novice
11. februar 2009 - 21:32 #13
Fint at reglerne blive mere synlige.
Avatar billede kloge-aage007 Nybegynder
12. februar 2009 - 21:43 #14
Jamen det er da rigtig, at jeg kender den omtalte bruger. Vi bor i den samme bygning, og hænger på det samme net. Det er da også rigtig, at jeg har givet ham nogle "lette" point, og hva' så? Jeg forstår slet ikke dit problem, men at du ligefrem lukker mandens konto fortæller jo bare, at du virkelig har et problem.
Jeg håber bare ikke du behandler dine børn på samme måde som du behandler brugerne på dette site. Du lyder lidt rigeligt magtsyg efter min mening... og nu syntes jeg så bare, at du skal lade din vrede eksploderer, og lukke min konto også. eksperten.dk er heldigvis ikke det eneste sted hvor man kan hente oplysninger.
Avatar billede mugs Novice
12. februar 2009 - 21:50 #15
Regler er regler. Læs pkt. 2.16
Avatar billede vejmand Juniormester
12. februar 2009 - 21:52 #16
kloge-aage007 >> Er det dette citat fra Ekspertens brugerbetingelser du ikke rigtig forstår?

Overtrædelse af gældende regler kan medføre advarsler, karantæne (1, 7 eller 14 dage) eller deaktivering af brugerprofil. Tre advarsler medfører deaktivering af brugerprofil. Alvorlige overtrædelser, så som eksempelvis ulovlig pointoverførsel og link til ulovligheder, kan medføre øjeblikkelig deaktivering - også selv om man ikke har nogle advarsler i forvejen.
Avatar billede mugs Novice
12. februar 2009 - 21:58 #17
vejmand -> Med de ord der bruges, tror jeg "kloge"-aage007 er hinsides al pædagogisk rækkevidde!