Avatar billede Puffo Nybegynder
04. februar 2009 - 21:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

C# SQL Insert Into?

Hej :) Jeg sidder her og prøver at få mit program til at virke, jeg skal bruge det til min oso opgave som skal bruges på fredag (6. feb) endtil vidre har jeg fået den til at hente fra min database, men den gidder ikke sætte noget nyt ind i databasen. Her er min kode, nogen der kan hjælpe mig?... TAK :D

string Command = "INSERT INTO Navne VALUES('Klaus', 'Rasmusen', 'Bygaden 5', '86225464')";
SqlConnection myConnection = new SqlConnection("Data Source=Localhost\\SQLEXPRESS;Initial Catalog=film;Integrated Security=SSPI");
myConnection.Open();
SqlCommand myCommand = new SqlCommand(Command, myConnection);
myConnection.Close();
Avatar billede arne_v Ekspert
04. februar 2009 - 21:08 #1
Mangler du ikke:

myCommand.ExecuteNonQuery();

?
Avatar billede arne_v Ekspert
04. februar 2009 - 21:08 #2
Lige foer Close.
Avatar billede Puffo Nybegynder
04. februar 2009 - 21:12 #3
Ved jeg ikke, har ikke rigtig forstand på det med SQL, min storebror lærete mig det for lang tid siden, men han er indkaldt lige nu så han kan ikke hjælpe mig, men prøver lige :)
Avatar billede Puffo Nybegynder
04. februar 2009 - 21:13 #4
Mange tak det lykkeds :D Undskyld for dobbel post, men kunne ikke finde nogen rediger knap
Avatar billede arne_v Ekspert
04. februar 2009 - 21:17 #5
saa smider jeg et svar
Avatar billede Puffo Nybegynder
04. februar 2009 - 21:23 #6
Magen tak igen :)