Avatar billede jesper_kool Nybegynder
26. januar 2009 - 15:16 Der er 2 kommentarer

Død harddisk

hej har en western digita mybook som jeg kom til at vælte, den faldt kun om på siden og virkede fint lige bagefter, men da jeg tændte den dagen efter spinder den op og siger klik klik er der noget jeg kan gøre for at redde min data
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2009 - 15:46 #1
Næppe, men prøv at boote op på  en livecd og find så ud af om der overhovedet et adgang til disken www.helgec.dk/knoppix.html
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. januar 2009 - 15:51 #2
Hvad med at vælge din mybook her: http://support.wdc.com/product/download.asp?level1=1&lang=en

Og så hente Data Lifeguard Diagnostic for Windows. Det kan være den kan give dig informationer.