Avatar billede varmeskud Praktikant
13. januar 2009 - 22:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

simpel tilmeldings side

Hej Eksperter.

Jeg har brug for lidt hjælp, da jeg ikke kan finde, samt lave det selv fra bunden af.

Jeg har brug for en simpel tilmeldings side(r)
Skal blot være primentivt, og funktionel.

Når man går ind på tilmeldings forsiden, skal man kunne klikke på :
Se tilmeldte
Tilmeld dig

Under "se tilmeldte"
Der skal der være 2 grupper.
Og så helst en tæller til hver gruppe som tæller tilmeldte.

Under "tilmeld dig"
Der skal man kunne vælge gruppe 1 eller gruppe 2
Og så skal der ellers bare være en masse punkter med tilhørne besvar boks.
Dem burde jeg vel selv kunne rette til i HTML, når jeg blot har noget at gå ud fra.
Så måtte det meget gerne være muligt at jeg kunne bestemme hvad for nogle af boksene som bliver vist offenligt på siden.
Så måtte den meget gerne sende en mail med hver tilmelding til mig, så jeg kan se tid/dag hvornår de tilmeldte sig.
Og ellers bare en anden side hvor alle oplysningerne er tilgængelige inc. tid/dag for tilmeldingen.

Så skulle det helst være muligt at kunne slette en tilmelding.

Det må helst gerne være så nemt og simpelt som muligt. Kan man skal bare kunne tilmelde sig uden noget login eller noget.
Helst gerne som en lille "pakke" så jeg kan kopir den og ændre lidt og lave flere tilmeldinger med denne "pakke"

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Mvh Kim p
kim@rcswift.dk
Avatar billede kjeldsted Novice
15. januar 2009 - 21:50 #1
Ét - Hvilket programmeringssprog skal systemet bygges i?
To - Ligger der nogen form for betaling i denne opgave?
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. januar 2009 - 10:59 #2
Hej

Webhotellet er hos one.com som har ASP - PHP5 - MySQL
Der er ingen krav til programmerings sproget.

Da det er til vores frivillige forening, betyder det at tingene skal godkendes inden penge kan udbetales.
Jeg havde håbet på frivilligt arbejde.
Avatar billede varmeskud Praktikant
16. januar 2009 - 13:25 #3
Er der evt. nogle som har link til nogle gratis CMS systemer man kunne bruge?
Avatar billede mindtwister Nybegynder
17. januar 2009 - 23:22 #4
Jeg kender ikke umildbart til et CMS system der kan løse dit problem, jeg ved godt det ikke giver mig en opgave, men har du overvejet facebook? Opret nogle events osv.

Mvh.
Kristoffer Sall Hansen
http://www.refunk.dk
Avatar billede varmeskud Praktikant
17. januar 2009 - 23:31 #5
Nej det har jeg ikke prøvet.

Men syntes desværre ikke lige om facebook i min sammenhæng.
Men tak for forslaget
Avatar billede kjeldsted Novice
18. januar 2009 - 12:18 #6
Jeg kan fortælle at du ikke er den eneste der vil have sådan et system gratis, men, desværre, er det også sjældent at folk får disse ting gratis. Og det skyldes jo ikke at jeg ikke vil hjælpe. Men valget mellem at arbejde på et system til 8-15.000,- lige i lommen og frivilligt, ja. Du kan være heldig at en venlig person hopper forbi og vil lave det for dig.
Avatar billede ronay Nybegynder
18. januar 2009 - 16:21 #7
Tjah jeg kan PHP og sådan et system kræver noget arbejde ;).
Men ikke noget jeg ikke tror jeg ikke kan klare.
Skriv en mail til runenielsen@ronay.dk
Så kan vi tale sammen, om pris og 100 % detaljer ;)
Avatar billede varmeskud Praktikant
18. januar 2009 - 19:35 #8
Hej

Det er helt forståeligt at folk vælger det som giver penge først.

Foreninger lever først og fremmest af det gratis arbejds kræft som folk ligger i klubberne.
Og der er jeg en af dem som yder mange gratis arbejds timer.

Så jeg håber i første omgang at kunne finde en som havde lyst til at lave det gratis for mig.
Og i tilfældet man ikke kan få det, så må man jo kigge på alternativer - købe sig til det.

Jeg afventer svar fra en, om det er muligt at lave systemet for os gratis.
Så afventer først dette, inden alternativer måtte komme.
Avatar billede varmeskud Praktikant
01. februar 2009 - 22:36 #9
Så fandt jeg en god kammerat, samt medlem af foreningen, som har lavet det gratis for os.

Takker for jeres tid. Og lukker hermed.