Avatar billede crowley Nybegynder
30. december 2008 - 11:53 Der er 3 kommentarer

Mister forbindelse

Eksperter,

Jeg bruger et 3G mobil bredbaand, saa langt saa godt.
Efter ganske kort tid paa nettet, kan jeg pludselig ikke aabne nogle hjemmesider. Den kan staa i laaaang tid og bare soege.

Naar jeg aabner 3G kan jeg see at den stadig er forbundet.
Jeg har har proevet modemet paa en anden PC, og der virkede det fint. Ligeledes naar jeg spiller online, kan jeg vaere paa i timevis.
Som jeg lige husker det opstod det pludseligt og uden jeg havde downloadet noget, eller aendret paa noget.

Hvis jeg disconnecter og connecter igen, kan jeg maaske vaere paa i et par minuter, genstarter jeg min PC virker det maaske i 10 minuter....

Som sagt, modemet virker perfekt paa min laptop.

HELP
Avatar billede crowley Nybegynder
30. december 2008 - 11:54 #1
Glemte at naevne, jeg har proevet firefox....med samme resultat.
Avatar billede crowley Nybegynder
02. januar 2009 - 13:29 #2
Har nu boret lidt mere i det :)
Jeg kan ca vaere paa nettet i 20-25 minutter inden jeg skal genstarte.

Hvad er der galt?
Avatar billede eumenides Nybegynder
23. januar 2009 - 17:20 #3
Jeg har det samme problem og er netop ved at teste om den løsning jeg fik af sonofon virker på både IE og Firefox.

Da jeg ikke kunne finde det rigtige sted i Firefox at ændre indstillingen, så virker det nok kun på IE.

Åben IE. Vælg "funktioner", "internetindstillinger", "forbindelse" og derefter "lan indstillinger" herinde skal der være kryds i feltet "automatisk registrering af indstillinger.