Avatar billede kc170580 Nybegynder
13. december 2008 - 13:33 Der er 5 kommentarer

Hvordan kommer man af med vista

Jeg har købt en computer med vista på.
Vista er det værste lort det nogen sinde er lavet, og jeg skal bare af med det.

Jeg har prøvet at sætte en xp cd i, og boot fra den når jeg gør det, så går det galt når jeg vil vælge en harddisk og installerer på, den siger der ikke en nogle drev af installerer på.

Noget det kan hjælpe mig af med vista, udne at skulle smide min bærbar i havnen ;-)
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2008 - 13:50 #1
http://www.eksperten.dk/spm/854121

Der er mange der har haft problemer med drivere f.eks hvis det er en ret ny PC du har købt.

Fandt denne tråd der måske kan hjælpe dig.  Men jeg mener du skal være helt sikker på hvad du kaster dig ud i inden du gør det
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2008 - 13:51 #2
http://www.eksperten.dk/spm/854695

Denne kunne måske også fortælle noget
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2008 - 13:53 #3
Prøv at gå i BIOS og se om der står AHCI under menuen "Advanced" hvis der er så prøv at disable den.
13. december 2008 - 14:06 #4
"...det værste lort..." - hvad 'oplever' du da ?
Avatar billede armit Nybegynder
13. december 2008 - 14:33 #5
Hvis det er hastiheden det er galt med, så prøv at vente til SP2 udkommer, skulle være ret så optimeret vedr. performance.