Avatar billede pigbear Nybegynder
10. december 2008 - 23:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lægge to strenge sammen inde i en gridview

Hej,

Jeg sidder og roder med at lægge to strenge sammen inde i en gridview.
Min kode ser således ud:

<asp:TemplateField HeaderText="Link" ShowHeader="True"
SortExpression="Id">
<itemtemplate>
<asp:HyperLink runat="server" ID="Id"
NavigateUrl='<%# "page.aspx?Name=" & DataBinder.Eval (Container.DataItem,"ProductName").ToString() & "&ProductID=" & DataBinder.Eval(Container.DataItem,"ProductID").ToString() %>'
Text="he"
/>
  </itemtemplate></asp:TemplateField>

Når jeg afvikler mit webprojekt får jeg følgende fejl:

error CS0019: Operator '&' cannot be applied to operands of type 'string' and 'string'

Det jeg forsøger er at hente et indeks fra databasen og kalde en ny aspx side med indekset som parameter
mvh

Pigbear
Avatar billede hmortensen Nybegynder
10. december 2008 - 23:38 #1
Prøv med et + i stedet.
Avatar billede pigbear Nybegynder
11. december 2008 - 01:34 #2
Mærkeligt, det virker. Havde ellers prøvet med +, men der har nok været noget andet galt da

mvh
pigbear
Avatar billede pigbear Nybegynder
11. december 2008 - 01:35 #3
Ups, du skal også have dine point, smid et svar
Avatar billede hmortensen Nybegynder
11. december 2008 - 06:19 #4
Kommer her :)