Avatar billede sikkerhed_i? Nybegynder
11. maj 1999 - 00:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Husk at spænde ??????

Læs dette spørgsmål og tjen points
evt. ekstra ved også at opfylde samme krav her

http://eksperten.dk/eksperten/spm.asp?id=798
Avatar billede sikkerhed_i? Nybegynder
11. maj 1999 - 18:42 #1
Spørgsmål:
08-05-99  Projekt HUSK AT SPÆNDE !!!!!  300 point fra sikkerhed_i?
  Jeg har projektuge i skolen om 3 uger og vores projekt handler om at få alle børn på vores skole til at Spænde SIKKERHEDSSELEN når de kører i bil. Dette gælder selvfølgelig såvel på forsædet også på bagsædet, årsagen til at vi valgte netop dette projekt var at vi for et halvt år siden mistede en god klassekammerat fordi han ikke brugte selen på bagsædet !!
Vi er nu igang med at lave en hjemmeside, med oplysning om hvor vigtigt det er at spænde. På skolen har vi desværre hverken Scanner eller digitalt kamara. Vi søger derfor en hel masse billeder at børn der tager sele på og børn der har sele på. Disse billeder skal helst være fra bilens bagsæde da det er der det største problem er !!!!
Hvis du har mulighed for at tage nogle billeder eller har nogen liggende kan du så ikke sende dem i digital form evt. lægge dem på din server så vi kan downloade dem.
Vi søger billeder at børn/Voksne i alder 6- 20 år
Krav:
Selen skal helst kunne ses meget kraftigt
Sort sele: Lyst tøj
Håber at i alle gider at hjælpe til, til dette gode formål

På forhånd tak 8 Q
Frederik

  Kommentar fra sikkerhed_i?
08-05-99 - 01:22:12    Send evt. billederne til:
sikkerhedsseler@ungdom.dk

Avatar billede jumper Nybegynder
11. maj 1999 - 22:44 #2
Kan du ikke nøjes med at oprette ét spørgsmål?

Well, det er dine point...

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 1999 - 23:17 #3
Har nogle billeder til fremkaldelse, jeg sender dem til dig imorgen.

HJ
Avatar billede sikkerhed_i? Nybegynder
25. maj 1999 - 22:35 #4
Tak for dine 8 billeder

Du får 15 points ekstra for dem ialt=

120 Points

Jeg opretter et spørgsmål i dit navn !