Avatar billede Slettet bruger
08. december 2008 - 12:34 Der er 4 kommentarer

Virksomheds telefoni

Vi er en mindre virksomhed som står og skal skifte vores gamle omstillingsbord fra Jysk telefoni ud.

Vi har følgende krav til den nye løsning:

Bibeholde vores 3 numre
Direkte numre
Telefonsvarer uden for åbningstid...

Hvilke erfaringer har i jeres virksomhed omkring telefoni.
Gode løsninger?
IP telefoni?
Priser?
Firmaer?
Avatar billede leif Seniormester
08. december 2008 - 13:49 #1
Alcatal har jeg gode erfaringer med (De hedder Alcatel Lucent idag, så vidt jeg husker)

Prisen er jo meget afhængig af andre faktorer som du jo ikke kommer ind på her, et firma som jeg har været tilfreds at samarbejde med er Norup Telecom (http://www.norup.com/)
Avatar billede drbean Nybegynder
08. december 2008 - 16:00 #2
Vi er skiftet til en løsning fra Telia, hvor alt kører over mobiler. Vi har dog stadig omstillingsbord, telefonsvar, kø-systemer mm. Alt kører via et lækkert web-interface. Fremtiden er mobiler.

Vi går ihverfald aldrig tilbage til almindelige eller ip telefoner igen.
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2008 - 08:16 #3
Er omstillingsbordet fysisk eller er det hosted?

Hvad hedder løsningen?
Avatar billede borrisholt Novice
09. december 2008 - 09:59 #4
Jeg ved ikke hvormeget FullRate kan levere mht. virksomhedstelefoni, men havde du været privat mand er de uden sammenliigning billigst.

Prøv at ringe til dem og hør hvad de kan levere.

Jeg formoder din virksomhed også har internet (hvem har ikke det)

Jens B