Avatar billede hien Nybegynder
05. december 2008 - 12:48 Der er 1 løsning

3G-modem til ExpressCard/54

Jeg har netop købt en bærbar med ExpressCard/54. Jeg leder efter et 3G-modem til denne port som jeg kan smide et simkort så jeg kan surfe online engang imellem. Pt. anvender jeg bluetooth via mobilen men synes efterhånden det er lidt upraktisk. Desuden vil jeg gerne slippe for et usb-modem af samme grund såfremt det er muligt.

Er der nogen der har erfaringer med 3g-modem til ExpressCard? I min søgen har jeg umiddelbart kun fundet følgende:
http://www.expansys.dk/p.aspx?i=141035

Synes dog 1350kr er en lidt heftig pris - kan det ikke gøres billigere? Til den pris kan jeg jo få 6 måneder hos oister.dk :) - mit forbrug kan dog slet ikke retfærdiggøre sådan et abonnement.
Avatar billede badazz Novice
06. december 2008 - 04:54 #1
jeg tror desværre ikke du finder det meget billigere.. det modem oister sælger. hvis du skal købe det uden abb. koster det ca. det samme..

Huawie som levere modemer til de fleste teleselskaber der sælger 3g data koster også deromkring i løs vægt.

Og som du selv siger. for den pris kan du få 6mdr. hos oister. ja.. du binder dig også for 6 mdr. så er de sikre på at du har betalt modemet også... og mon ikke de får lidt mængderabat også.

Men de er desværre dyre de specielle 3G kort.. jeg har selv måttet slippe 1500 for en lille printplade til min hp laptop for at kunne få det hele internt.