Avatar billede nolex32 Nybegynder
01. december 2008 - 10:15 Der er 3 kommentarer

Spørgsmål til Gridview

Er det muligt i et gridviw at tilføje en column som ud for hver række viser en radio button så brugeren kan vælge en og kun en række?
Avatar billede nidyahou Praktikant
01. december 2008 - 10:27 #1
Avatar billede nolex32 Nybegynder
04. december 2008 - 16:04 #2
nidyahou < Det er ikke samme problem.

Hvis jeg i mit GridView indsætter en RadioButton1 så får jeg en fejl med at samme id findes flere gange, hvilket er en forståelig fejl.

<asp:TemplateField>
<ItemTemplate>
<asp:RadioButton ID="RadioButton1"  runat="server" GroupName="myactivity"  EnableViewState="False" />
ItemTemplate>
</asp:TemplateField>

Men hvordan får jeg så en radiobutton ved hver række hvis værdi jeg kan aflæse serverside????
Avatar billede nidyahou Praktikant
05. december 2008 - 11:47 #3
kan du ikke lave en foreach statement ud fra dit groupname og så hente uniqueid noget ala:

foreach(radiobutton rdbButton in myactivity)
{
CurrentID = rdbButton.UniqueID
}